Je hebt 7 dagen per week van 6 uur tot 24 uur toegang om te komen sporten met 2 personen tegelijk! All- inclusive voor € 17,95 per maand!


Fitness schema’s

Om het optimale uit een activiteit te halen kan men kiezen voor het gebruik van een fitness schema.

In een dergelijk fitness schema bevindt zich veel informatie over de sporter en de oefeningen die hij of zij van plan is te doen. Ook wordt de spiergroep in het lijstje opgenomen. Onder deze verschillende mogelijkheden (benen, rug, schouders, triceps en meer) kunnen de activiteiten worden geplaatst. Zo kan men de buik trainen op een abdominal machine en de borst door middel van chest presses.

De weken, dagen of maanden die men van plan is te werken aan het lichaam worden ook opgenomen in het fitness schema.

Het is gebruikelijk de tijden die men wil besteden aan de verschillende onderdelen vast te leggen en de basis waarop men de oefeningen wil doen (zoals 2 of 3 keer per week). Hiernaast worden in het fitness schema de sets en reps vastgelegd. Door het maken van een fitness schema blijft de sporter op de hoogte van zijn of haar routine en kan een eventueel plan voor de toekomst worden vastgelegd. Ook kan men door middel van het overzicht makkelijker het niveau bepalen waarop de sporter zit. Na een tijdlang trainen kan men het niveau eventueel verzwaren of verzwakken, afhankelijk van de tijd die men kan besteden of het uithoudingsvermogen.

Daluren Onbeperkt

€ 9,95

  • 7 dagen per week sporten
  • Toegang van 9:00 uur tot 16:00 uur
  • Geen inschrijfgeld betalen
  • Maandelijkse betaling contributie
Direct online Inschrijven!

Onbeperkt Sporten

€ 17,95

  • 7 dagen p/w van 6:00 uur tot 24:00 uur
  • Met 2 personen tegelijk sporten!
  • Geen inschrijfgeld betalen
  • Maandelijkse betaling contributie
Direct online Inschrijven!

Flexibel Onbeperkt

€ 22,95

  • 7 dagen p/w van 6:00 uur tot 24:00 uur
  • Met 2 personen tegelijk sporten!
  • Geen inschrijfgeld betalen
  • Maandelijkse opzegbaar!
Direct online Inschrijven!

Laatste Reviews

Wat spreekt er nou meer dan ervaringen van onze leden!

Auteur: bert
Review geplaatst op: 01 maart 2018
Beoordeeld met:

gewoon heel fijn personeel en mooie toestellen

Auteur: Corrina
Review geplaatst op: 13 januari 2018
Beoordeeld met:

Leuke school mijn zoon sport er al jaren en ik sport soms ook mee.rnWel jammer dat als je in scheiding lig je ex je uit het systeem kan laten halen terwijl hij er al langer dan een jaar niet komt…

Auteur: Marian
Review geplaatst op: 01 januari 2018
Beoordeeld met:

Het is een super mooie sportschool met vriendelijk personeel ! Alleen ik vind het jammer dat er geen mogelijkheid is om een derde familie lid met korting toe te voegen.

Fitness Algemeen

Het is een vrij breed concept; onder fitness vallen alle sporten en trainingen die kunnen worden gedaan in sportscholen of eventueel thuis. Er wordt bij fitness voornamelijk gebruik gemaakt van verschillende apparaten. Ook deze kunnen zowel in sportscholen als thuis worden gebruikt. Fitness beoogt verschillende doelen zoals het verhogen van het zelfvertrouwen en zelfbeeld, het vermijden van ziektes zoals diabetes en overgewicht, het verbeteren van de gezondheid (zowel lichamelijk als geestelijk) en meer. Er kunnen oefeningen worden gedaan die het uithoudingsvermogen vergroten, de spierkracht versterken en de flexibiliteit verhogen. Hieronder valt ook het elastischer maken van verschillende spieren. De 2 bekende categorieën waar fitness in kan worden opgedeeld zijn cardiotraining en krachttraining. De focus kan worden gelegd op de ontwikkeling van spieren en de versteviging hiervan, specifieke sporttrainingen, het verhogen van conditie maar eventueel ook het verliezen van gewicht. Mensen die graag willen afvallen kunnen dus ook gebruik maken van de verschillende activiteiten die fitness biedt.


De werking van fitness

Fitness legt de focus voornamelijk op het belasten van het lichaam. Na een aantal weken trainen is het de bedoeling dat de grens van deze belasting steeds verder kan worden gelegd. Het lichaam komt in balans en men kan zelf het eigen niveau bepalen waarop de oefeningen kunnen worden gedaan. Bij het fitnessen wordt veel energie verbruikt. Wanneer men wil afvallen kunnen er voor specifieke fitnessactiviteiten worden gekozen. Het lichaam wordt in proportie gebracht terwijl de spieren versterken. Het is belangrijk de oefeningen af te wisselen, zodat men het gehele lichaam traint en niet slechts de armen of benen. De aandacht moet dus niet slechts liggen op het één of het ander; kies ook voor krachttraining wanneer je cardio doet!